Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се похваля с първата ми Алфа 33 1.7 16V QV

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от pe6kata212 Покажи съобщение
    http://vbox7.com/play:cb035d1a96
    Този ефект е постигнат с права генерация отпред до отзад с оригиналният изпускател и тръба до края на 55мм.Много е важно крайното гърне да е качествено за да извади звук.
    В моя случай прецених, че няма нужда от резонатор, но в обороти звънтеше, но точно в определени и го преглътнах.
    След като разфасовах колата продадох генерацията на друг човек от форума за неговата 146ца и след като я монтира каза, че имало разлика в плюс на моята като вървеж.
    Пешка, тук става въпрос за 33-ка, при това за 16 клапанова. 8 клапановия мотор по-лесно вади хубав звук. Същото нещо важи и за шестаците. 12 клапановия по-лесно вади хубав звук от 24 клапановия. При 33 с права тръба до отзад и само едно крайно гърне не става.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #62
      При 145/6 боксер изходящите им колектори не са прави, а завъртяни. Те вадят по-специфичен звук.
      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

      Comment


      • #63
        В момента съм с оплетка от 145-6 от пред и с грозно спортно гърне отзаде което ще сменя задалжително понеже дрънчи НО става дума за звукът на 33-ковата оригинална оплетко които наподобява жигула докато с олетката от 145-6 звука на боксера е много по изразен вече след оплетката е важно каква ще ти е тръбата за препоръчване на 55 ако прекалиш с размера може да спънеш колата нали така.......
        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

        Comment


        • #64
          Значи, ако се иска хубав звук, да се търси генерация от 145/6 + моето задна гърне, правилно ли разбирам?

          Моята идея беше, не само звука, а повече ми е за по-бързо излизане на изгорелите газове от мотора, за това мислех или по-точно фантазирам някакъв проект с по-големи тръби, но след като прочетох толкова мнения за права тръба без средно или без задно гърне и други вариант, си мисля, че ще вляза в приключение.

          Някой да има генерация от 145/6 16V???
          Alfa Romeo 33 1.7 16V QV

          Comment


          • #65
            Аз бих омотал изпускателите с термо лента назад бих реставрирал генерацията и едно читаво крайно гърне
            sigpic
            33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
            Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
              Аз бих омотал изпускателите с термо лента назад бих реставрирал генерацията и едно читаво крайно гърне
              и това е вариант да омотая моята генерация отпред и да оставя всичко назад както си е по рождение
              Alfa Romeo 33 1.7 16V QV

              Comment


              • #67
                Извинявам се че се намесвам, но не мога да се съглася че по-малкото клапани вадят по-добър звук. 1,3 i 1,6 са доста рехави по отношение на 1.7 16. : ) Ако не беше толкова изкецана концепцията боксера на италианците, до сега да си бях взел един съскащ.

                Пляскай права тръба на 55 с уговорката че няма да ходиш по почивки с нея

                http://www.youtube.com/watch?v=IKwvlS7seN4

                Comment


                • #68
                  На клипчето изпускателя е пак оплетен, а не прав като на 33.
                  33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                  Comment


                  • #69
                    И май май и гсм-а зависи какво чува, но това ми хареса много на шум(звук)
                    http://www.youtube.com/watch?v=zaY5kX67mNU
                    4-цевката на 145 ще излезе гот

                    и задължителния спам: http://www.youtube.com/watch?v=zVW9K8TlnqA
                    Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 17:38.
                    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                    и делта

                    Comment


                    • #70
                      Имолата е със оплетката на 145-6 заводско затова и тя вади такъв хубав звук....

                      пример:
                      https://www.youtube.com/watch?v=fLllduMlUnc
                      Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
                        Аз бих омотал изпускателите с термо лента назад бих реставрирал генерацията и едно читаво крайно гърне
                        На 33 генерацията е с тесни тръби. Това нито е ефективно за изваждане на мощност, нито е предпоставка за хубав звук.

                        ---------- Post added at 17:15 ---------- Previous post was at 17:12 ----------

                        Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
                        Извинявам се че се намесвам, но не мога да се съглася че по-малкото клапани вадят по-добър звук. 1,3 i 1,6 са доста рехави по отношение на 1.7 16. : ) Ако не беше толкова изкецана концепцията боксера на италианците, до сега да си бях взел един съскащ.

                        Пляскай права тръба на 55 с уговорката че няма да ходиш по почивки с нея

                        http://www.youtube.com/watch?v=IKwvlS7seN4
                        Я, поредния философ на тема ДВГ. Я ни дветни, нас незнаещите, какво точно са объркали италианците в концепцията боксер. Ма ако може с факти да бъде подкрепено това твърдение, да можем да разберем къде бъркаме ние, тия дето караме такива мотори. И да получим урок от човек, който няма такъв мотор.

                        ---------- Post added at 17:18 ---------- Previous post was at 17:15 ----------

                        Първоначално публикувано от TishO Покажи съобщение
                        Имолата е със оплетката на 145-6 заводско затова и тя вади такъв хубав звук....

                        пример:
                        https://www.youtube.com/watch?v=fLllduMlUnc
                        Не е само Имола так. Всички 33-ки след края на 92-ра са с такъв изпускателен колектор.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #72
                          Само дето цената на този звук със завъртяната оплетка е за сметка на перформънса. Едни казват, че я слагат след 93-та на всички боксери заради еко норми (което не е на добре), други че е по-подходяща за градско каране тъй като се печели някой друг нютон за сметка на сила във високите обороти от тази конструкция.
                          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от Bobi_33
                            Я, поредния философ на тема ДВГ. Я ни дветни, нас незнаещите, какво точно са объркали италианците в концепцията боксер. Ма ако може с факти да бъде подкрепено това твърдение, да можем да разберем къде бъркаме ние, тия дето караме такива мотори. И да получим урок от човек, който няма такъв мотор.
                            Ама чакай сега защо с лошо? На никой не съм казал че е незнаещ, че е сбъркал или че ще давам уроци... нямам подобни претенции. Изказвам просто мнение че 16 клапановия мотор вади по-добър звук за мен лично. Харесва ми много, но не бих имал подобен мотор по редица причини които може би историята ще оцени, а не ние. Много ми се иска боксера да беше просъществувал до 2003та година например и да има турбо боксер, но не е - защо? - незнам При Алфа Ромео 33 въпроса е по съвсем различен начин, защото това е класика и аз мога само да се възхищавам на автора за желанието и стила. Желая успех и безброй километри

                            Comment


                            • #74
                              Боби искам да те попитам теб лично, кое е според теб е добра генерация ???
                              Alfa Romeo 33 1.7 16V QV

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
                                Ама чакай сега защо с лошо? На никой не съм казал че е незнаещ, че е сбъркал или че ще давам уроци... нямам подобни претенции. Изказвам просто мнение че 16 клапановия мотор вади по-добър звук за мен лично. Харесва ми много, но не бих имал подобен мотор по редица причини които може би историята ще оцени, а не ние. Много ми се иска боксера да беше просъществувал до 2003та година например и да има турбо боксер, но не е - защо? - незнам При Алфа Ромео 33 въпроса е по съвсем различен начин, защото това е класика и аз мога само да се възхищавам на автора за желанието и стила. Желая успех и безброй километри
                                Е как защо не е просъществувал? Ми защото Алфа принадлежи на Фиат. Фиат съкращават разходите. Спират боксера, спират и 4 цилиндровия надежден ТС с 8 клапана. Уж разработват някакви мотори за Алфа, които са си Фиатски Торински дървета, уж да съкратят разходите.
                                По същата причина Алфа 145 е Фиат Типо - евтина масова платформа, същата схема като ФВ и техните производни. И резултата днес е налице. Не само, че няма мотори Алфа, ми няма Алфа - всичко се прави в Торино, на поточните линии на Фиат. От огромния концерн Алфа нищо не е останало. Тия цървули от Фиат и музея на Алфа искаха да разпродадат. А сега и Ферари продават.

                                Боксера не е недоразвит, заради проблем в конструкцията, а заради това, че Алфа не са имали право на мнение. Парите са във Фиат, Фиат командва парада. То вече и ФИат нямат мотори, пък и никога не са имали собствен с повече от 5 цилиндъра.

                                ---------- Post added at 19:49 ---------- Previous post was at 19:46 ----------

                                Първоначално публикувано от Pavloff Покажи съобщение
                                Боби искам да те попитам теб лично, кое е според теб е добра генерация ???
                                Тази, която не звънти, изпуска добре отработените газове, не изпада в резонанс в определени обороти и работи плътно във всички обороти. Това за цивилна кола.

                                За бегачка се допускат компромиси в звука, са сметка на ммаксимум мощност.

                                А аз си мисля, че никой от нас няма истинска бегачка, за да мисли за максимум мощност.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X